Kasih Aisyah...


Aku terharu kerana kasih seorang anak bisa membuka mata dan hati aku. Tulisan anak kecil berusia 7 tahun ini benar-benar mencuri hati aku. Terasa sebak kerana anak sekecil ini bisa mengerti perasaan ibunya. Gambar aku memakai tudung dengan kata-kata `i luv u mom' meruntun jiwa aku kerana selama ini aku fikirkan anak perempuan tunggal aku seperti anak2 lain. Tidak mengerti apa yang aku rasa. Tapi tafsiran aku salah.



Aisyah keletah, bijak tetapi sangat manja. Paling menyedihkan kata-kata yang ditulisnya itu, biarpun tulisannya tidak seindah mana, tapi bait ayatnya menggegarkan jiwa raga aku.


Kerana dia sebenarnya memahami apa yang aku rasa.....




Comments

rynas said…
comeinya cik chah pakai tudung...cam kak lin juniorlah
Linda Hassan said…
muka cik cah sebiji muka mak mentua k lin...inilah buah hati pengarang jantung kami. Aisyah paling rapat dengan bang mad....

bila kita nak jumpa lagi....
ennieva fauzi said…
Cik Cah memang manja...lama dah tak lepak umah kak lyn ek...kalu tak buleh gak meleser2 ngan cik cah...
Unknown said…
Wah, Kak Lin... Speechless..

Hope to see you and your kids when I am there ya..

See ya..

Popular posts from this blog