KATERING SAJIAN NUR MANIS PENTINGKAN KEASLIAN CITA RASA MASAKAN

Salam teman sekalian,

Pejam celik, waktu sudah hampir menginjak ke bulan Ramadhan. Bulan yang menguji kita zahir dan batin. Inilah waktunya untuk kita perhebatkan amalan. Bagi yang berhajat mengadakan kenduri menyambut bulan Ramadhan,berbuka puasa atau jamuan moreh, Katering Sajian Nur Manis ada menawarkan khidmat untuk majlis tersebut.

Bukan itu sahaja, malah Katering Sajian Nur Manis juga menyediakan khidmat katering untuk pelbagai majlis dan keraian termasuklah majlis perkahwinan, majlis makan malam tahunan, majlis sukan tahunan, majlis perasmian, hari keluarga dan sebagainya.

Selain sajian menu tradisional dan barat yang membuka selera, Katering Sajian Nur Manis juga menyediakan khidmat kanopi pelbagai rupa dan warna mengikut tema serta selera pelanggan.

Untuk keterangan lanjut anda boleh layari laman web Katering Sajian Nur Manis di www.sajiannurmanis.com atau hubungi 03-80632451.

Visi dan misi kami adalah menjadi syarikat katering bumiputera yang unggul dalam mengekalkan keaslian cita rasa masakan di kalangan masyarakat tanpa mengira latar agama, budaya dan bangsa.

Lawati laman web Katering Sajian Nur Manis dan hubungi kami sekiranya ada sebarang pertanyaan.

Comments

ennieva fauzi said…
awat susah nak baca kak lyn...
Linda Hassan said…
hehe dah tukar background. baru clear no...
Lin,
menurut ray

Graphic Cost - RM1,200

Printing Cost - RM5 sekeping file
campur RM2,500
1,200

Jumlah kos RM3,700
Rasanya macam itulah nanti nak check ngan ray.

Popular posts from this blog