Mengutip Semangat Kengkawan

ari ni aku terlambat ke office. alih-alih bila datang office pintu berkunci. one of the staff went out. so aku pi makan then lepak kat cc sekejap. browsing aper yang patut. nak buat novel storage ada tapi isi cerita tertinggal kat laptop..

so aku kat sini duk merapu meraban sekejap. di keliling teenagers from very young age. all are malays. bila lepak kat sini aku teringat kat anak2 aku. depa pun macam ni juga ka kalau ke cc. gila main game dengan bauan yang kurang enak menusuk hidung.

aku sedang berfikir aku nak mula biz juga. somehow i have to move rather than wait and see. well let's move it linda..or else u'll left behind.

go linda go...hehehe...sendiri bagi semangat daa.....

Comments

Unknown said…
Yes go Lin da go...u need a clue...let me list down all the possiblilities that u can venture. Apa pun...ampun dan maaf sebab akibat terlalu sibuk, sampai terlupa janji hendak mengirim resepi itu. Add kak jun kat FB ya Linda...senang cerita. Salam Eid Mubarak.

Popular posts from this blog